آلومینیوم و مس

قرارداد کمپانی FL Smidth به منظور توسعه معادن مس آمریکای جنوبی

قرارداد کمپانی FL Smidth به منظور توسعه معادن مس آمریکای جنوبی
خبرگزاری تخصصی معدن- کمپانی اف ال اشمیت (FLSmidth)به منظور تجهیز و توسعه یک سایت معدنی در آمریکای جنوبی، قراردادی به مبلغ ۸۵ میلیون دلار با مدیران این سایت منعقد کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- کمپانی اف ال اشمیت (FLSmidth)به منظور تجهیز و توسعه یک سایت معدنی در آمریکای جنوبی، قراردادی به مبلغ 85 میلیون دلار با مدیران این سایت منعقد کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ طبق این قرارداد این کمپانی موظف است، تجهیزاتی از قبیل سنگ شکن ژیراتوری، تعدادی سیکلون، سلول های فلوتاسیون و تیکنرها را در اختیار این سایت قرار دهد.
به گفته مدیران کمپانی اشمیت، با تحویل تجهیزات مذکور، توان بهره‌برداری و بازیافت فلزات در این سایت به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
آمرریکای جنوبی یکی از عمده ترین تولید کنندگان مس به شمار می آید و این در حالیست که حجم زیادی از عملیات بهره برداری معادن در آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی و استرالیا، در جریان است.
کمپانی اشمیت درصدد است تا با توسعه و تجهیز پروژه های معدنی در این قاره، عملیات بهره برداری معادن را در این مناطق گسترش دهد. علاوه بر این، کمپانی مذکور، طرحی برای توسعه یک پروژه جدید در کشور مغولستان را برنامه ریزی نموده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد