سایر

برگزاری نخستین گردهمایی مسئولان ستادهای مقابله با جنگ نرم

برگزاری نخستین گردهمایی مسئولان ستادهای مقابله با جنگ نرم
خبرگزاری تخصصی معدن- نخستین گردهمایی سراسری مسئولان ستادهای مقابله با جنگ نرم دشمن سراسر کشور در وزارت صنعت، معدن و تجارت، در تهران برگزار شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- نخستین گردهمایی سراسری مسئولان ستادهای مقابله با جنگ نرم دشمن سراسر کشور در وزارت صنعت، معدن و تجارت، در تهران برگزار شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ سردار غلامعلی حیدری، معاون بسیج سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به این که اکنون ماهیت تهدیدهای دشمن از حمله مستقیم به حمله سایبری، بیولوژیکی، شیمیایی، ویروسی و محاصره اقتصادی تغییر شکل یافته است، گفت: در این میان، دفاع غیر عامل برای موفقیت باید از خصوصیاتی همچون هوشمندی مهندسی شده، علمی و دانشی، فناورانه، چندلایه، پیوسته با مردم، مکمل دفاع عامل، برقراری تعامل ملی و سازمانی برخوردار باشد.
همچنین در این گردهمایی، سرهنگ سراج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وزارتخانه ها و ادارات با بیان این که هدف جنگ نرم، تسخیر ذهن و دل به عنوان کانون احساس، عاطفه و فکر است، افزود: دشمنان برای تمام افراد جامعه اعم از دانشمندان، متخصصان، مسئولان، جوانان و غیره برنامه دارند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وزارتخانه ها و ادارات با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم گفت: پرشور بودن انتخابات مجلس نهم می تواند توطئه زیر سئوال بردن صحت سلامت انتخابات 88 و جمهوریت نظام توسط غربی ها را خنثی کند و همچنین، به موج بیداری اسلامی در منطقه شتاب بخشد. مهدی واصفی، فرمانده بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این گردهمایی با اشاره منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مقابله با جنگ نرم به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کشور افزود: در این راستا، اقدامات مرکز مقاومت بسیج از 6 ماه پیش با افتتاح قرارگاه عمار‌ با محوریت مبارزه با جنگ نرم آغاز شد.
وی تصریح کرد: در این مدت، اقدامات مقدماتی و مطالعاتی مناسبی با همکاری اندیشکده مرکز مقاومت صورت گرفت که نتیجه آن، انجام برنامه‌های تخصصی و کارشناسی در حوزه های مختلف فضای سایبری و مجازی بود.
واصفی در ادامه با بیان اینکه تاکنون در بحث فضای مجازی بیش از 160 دامنه اینترنتی به ثبت رسید، افزود: تلاش می‌شود تا چند ماه آینده نیز60 پایگاه اینترنتی دیگر رونمایی شود.همچنین در این گردهمایی، «کی پور»، مسئول قرارگاه عمار گفت: برنامه‌ها و سازماندهی‌های لازم برای بسط و گسترش مقابله با جنگ نرم دشمن، در تمام پایگاه های بسیج زیرمجموعه ستاد صورت می گیرد.
در پایان گردهمایی، بیانیه ای توسط مسئولان ستادهای قرارگاه های مقابله باجنگ نرم بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت، تیم های عملیات روانی بسیج وزارتخانه ها و ادارات و نیز فعالان سایبری با محوریت اعلام شرکت در انتخابات مجلس نهم قرائت شد.
این گردهمایی با حضور جمعی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن اجتماعات شرکت ملی فولاد یکشنبه برگزار شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد