سایر

رییس گروه مشاوران جوان:

فعالیت بیش از ۸ هزار نیروی انسانی جوان در بخش صنعت، معدن و تجارت

فعالیت بیش از ۸ هزار نیروی انسانی جوان در بخش صنعت، معدن و تجارت
خبرگزاری تخصصی معدن- رییس گروه مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت، داشتن ۸ هزار نیروی انسانی جوان را به عنوان سرمایه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: ما نیازمند حمایت مسئولان در عرصه خدمت رسانی هستیم.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- رییس گروه مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت، داشتن 8 هزار نیروی انسانی جوان را به عنوان سرمایه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: ما نیازمند حمایت مسئولان در عرصه خدمت رسانی هستیم.
به گزارش معدن نیوز ؛ «رضا براتی» در همایش سراسری حوزه مشاوران جوان با اشاره به اینکه  نیازمند حمایت همه دستگاه های تابعه وزارت صنعت، معدن و برای حضور پر شور جوانان در عرصه های مختلف  هستیم از مسئولان خواست تا بیش از پیش به این مهم توجه داشته باشند.
مشاور وزیر در ادامه به تشریح اقدامات و عملکرد این حوزه در زمان ادغام و قبل از آن اشاره کرد و بر لزوم گسترش رابطه بین مسئولان و مشاوران جوان تاکید کرد.
براتی با بیان اینکه ردیف بودجه خاصی برای این حوزه در نظرگرفته نشده است خواستار تعیین ردیف بودجه در سال 91 شد و گفت: با تشکیل چارچوب مناسب این گروه در ساختار سازمانی دستیابی به اهداف تعیین شده این گروه آسان تر خواهد بود.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین یادآور شد: پس از ادغام وزارتخانه‌ها  30 حوزه ستادی در مشاوران جوان شکل گرفت که هم اکنون به فعالیت می پردازند.
وی در ادامه توجه به دیپلماسی تجاری و تسهیل تجاری را از برنامه‌های این گروه  برای سال آینده ذکر کرد و همچنین برگزاری دوره های آموزشی را از دیگر اقدامات این گروه برشمرد.
در این مراسم از مشاوران جوان نمونه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد