سایر

پنجشنبه این هفته، ‌چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن

پنجشنبه این هفته، ‌چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن
خبرگزاری تخصصی معدن- رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: چهارمین دوره انتخابات این سازمان پنجشنبه هفته جاری برابر با ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: چهارمین دوره انتخابات این سازمان پنجشنبه هفته جاری برابر با 18 اسفند ماه برگزار می شود.
به گزارش معدن نیوز ؛ هرمز ناصرنیا اظهار داشت: دراین دوره نیز انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن به صورت همزمان در 30 استان کشور(به غیر از البرز) از ساعت 9 الی 16 برگزار می شود.
وی تعداد کاندیدای این دوره را 512 نفر اعلام کرد و گفت: از کل افراد حاضر 239 نفر در رشته معدن، 177 نفر در رشته زمین‌شناسی، 62 نفر در رشته نقشه‌برداری و 32 نفر نیز در رشته متالورژی فعالیت دارند. همچنین از بین این افراد 362 نفر دارای مدرک کارشناسی، 116 نفر کارشناسی ارشد و 34 نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند.
به گفته وی ،‌ در بین اعضای هیات مدیره نظام مهندسی معدن هر استان 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.
ناصری نیا یادآور شد: اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی نیز 11 نفر خواهند بود و این افراد در مجمع عمومی سالانه از بین هیات مدیره استان‌ها انتخاب می‌شوند.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: در دوره جدید برنامه داریم مبانی که در حوزه نظارت و کنترل فعالیت های معدنی و صنایع معدنی تعریف شده است را تحکیم بخشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد