اکتشاف و ماشین آلات

جزئیات ۱۵ پهنه معدنی فردا در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود

جزئیات ۱۵ پهنه معدنی فردا در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- فردا شنبه، ۱۱ آذر ماه جزئیات ۱۵ بلوک امید بخش برای سرمایه گذاری در روزنامه های سراسری، منتشر می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فراخوان سرمایه گذاری در این پهنه ها روزهای شنبه و یکشنبه در روزنامه های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد، صمت، اطلاعات، تهران تایمز و ایران دیلی منتشر می شود.

همچنین در روز یکشنبه هفته پیش رو نیز روزنامه های اطلاعات و صمت و در روز دوشنبه، روزنامه های ایران دیلی و تهران تایمز اطلاعات مربوط به این پهنه ها را منتشر خواهند کرد. اطلاعات فوق در عین حال در وب سایت ایمیدرو در بخش سرمایه گذاری/ مزایده نمایش داده شده اند.

این فراخوان که در واقع از نخستین دستاوردهای برنامه اکتشاف ایمیدرو در سطح 250هزار کیلومتر مربع از مساحت کشور رونمایی می کند، در جهت جذب سرمایه برای مشارکت در اکتشاف و بهره برداری از بلوک های پانزده گانه پهنه اکتشافی آباده-جازموریان است. مهدی کرباسیان ریس هیات عامل در روزهای اخیر گفته است: از سال 93 تاکنون افزون بر 430 محدوده معدنی مشخص شده که در مرحله نخست، 15 پهنه ارایه می شود. در این پهنه ها 5هزار کیلومتر مربع به عنوان مناطق امید بخش معرفی شده است که دارای پتانسیل مواد معدنی همچون آهن، کرومیت، طلا، مس و سرب و روی برای اکتشاف و سپس بهره برداری هستند.

بلوک های یاد شده در استان های فارس (2 بلوک)، کرمان (6 بلوک)، هرمزگان (یک بلوک) کرمان- هرمزگان (5 بلوک) و کرمان-یزد (یک بلوک) واقع شده اند. ایمیدرو اعلام کرده هزینه هایی که در اکتشاف انجام داده را از سرمایه گذاران دریافت نمی کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد