فولاد و آهن

ذوب آهن اصفهان در کنار زلزله زدگان غرب کشور

ذوب آهن اصفهان در کنار زلزله زدگان غرب کشور
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت ذوب آهن اصفهان مبلغ ١٠٠ میلیون تومان به زلزله زدگان غرب ایران کمک می کند. مهندس صادقی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن با اشاره به مصوبه هیات مدیره این شرکت در خصوص اختصاص بودجه به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: طی مصوبه هیات مدیره ذوب آهن، این شرکت یک میلیارد ریال بابت کمک به زلزله زدگان تخصیص داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، همچنین خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن اصفهان ، مبلغ 200 میلیون ریال به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص داد.

مدیریت و تلاشگران ذوب آهن اصفهان از اولین لحظات اطلاع از حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری ودولت محترم و در راستای مسئولیت های اجتماعی، اقدام به تدرک اقلام مورد نیاز هموطنان غرب کشور نمودند. در این راستا ضمن اینکه محل هایی برای جمع آوری اقلام غیر نقدی درنظر گرفته شد، شماره حساب و فرم مربوط به کسر حقوق نیز تهیه گردید تا همکاران امکان ارائه کمک های نقدی نیز داشته باشند.

بسیج شرکت که در ایام عزاداری اربعین با برپایی موکب روزانه از 1500 زائر بارگاه امام حسین (ع) در مسیر نجف – کربلا پذیرایی نمود، به زودی ایستگاهی برای ارائه غذای گرم به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص می دهد که برپایه کمک های همکاران انجام می شود.

همچنین تلاشگران ذوب آهن اصفهان آمادگی خود را برای اهداء خون جهت کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور اعلام کردند . این امر از طریق ارسال نامه ای به مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان ، اعلام شد . با توجه به اینکه استقرار پایگاه انتقال خون به ذوب آهن امکان پذیر نشد ، مقرر گردید کارکنان ذوب آهن با گروه خونی O منفی به مراکز اهداء خون استان مراجعه کنند.

واحد آتش نشانی و امداد ونجات ذوب آهن اصفهان نیز آمادگی خود را برای اعزام نفرات و تجهیزات لازم به هلال احمر و ستاد بحران استان اصفهان اعلام کرده است.

شایان ذکر است جلسه هماهنگی مربوط به کمک های کارکنان ذوب آهن اصفهان به هموطنان زلزله زده غرب کشور با حضور جمعی از مسئولین شرکت در سالن جلسات مدیریت روابط عمومی برگزار شد و در این جلسه فعالیت های مذکور برنامه ریزی گردید.

گفتنی است بخش اول کمکهای کارکنان ذوب آهن اصفهان بین مردم یکی از روستا های سرپل ذهاب توزیع شد و بخش دوم نیز توسط دو دستگاه کامیونت 26 آبان ماه و بخش سوم این کمک ها نیز روز یکشنبه 28 آبان به سمت مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد