ورزش بنگاه ها

مس سونگون و آغاز میزبانی مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا

مس سونگون و آغاز میزبانی مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا
پایگاه خبری معدن نیوز- رقابت‌های فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا در منطقه جنوب و غرب آسیا، از فردا به میزبانی باشگاه مس سونگون در تبریز آغاز خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این رقابت‌ها هفت تیم ازبکستان، نپال، قرقیزستان، ترکمنستان، افغانستان، تاجیکستان و تیم ملی فوتسال کشورمان به مصاف یکدیگر می‌روند تا در نهایت، تیم برتر این رقابت‌ها جواز صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب کند.

در این مسابقات که در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار خواهد شد، باشگاه مس سونگون به‌عنوان یکی از میزبانان این رقابت‌ها، تلاش‌های بسیار چشمگیری برای میزبانی هرچه بهتر کشورمان از این مسابقات بین‌المللی انجام داده است.

از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده برای میزبانی هرچه بهتر این رقابت‌ها می‌توان به اسکوربورد ورزشگاه اشاره کرد که تعمیر اساسی شده و یک صفحه بزرگ نمایش هم برای جذابیت و جلوه خاص دادن بیشتر به مسابقات در سالن نصب شده است.

همچنین، در روزهای گذشته کف‌پوش سالن پورشریفی به تبریز رسید و در حال نصب شدن است و خط‌کشی‌های سالن و همچنین فضاسازی‌های اطراف آن براساس بهترین استاندردهای بین‌المللی در حال انجام است.

در جلسه‌ای نیز که با حضور تمامی اعضای برگزارکننده این رقابت‌ها ازجمله مقامات باشگاه مس سونگون برگزار شد، همه موارد امنیتی و استادیوم و خوابگاه‌ها و موارد لازم برگزاری مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نهایت، روز شنبه جلسه‌ای با حضور اعضا و مدیران تیم‌ها و مقامات ای‌اف‌سی برگزار و مقررات این مسابقات توسط ناظر مسابقات به تیم‌ها اعلام می‌شود. بعد از این جلسه، مصاحبه مطبوعاتی با حضور مسئولان تیم‌ها و کاپیتان‌های آن‌ها با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد