ورزش بنگاه ها

مدافع تیم فوتبال سپاهان: اینقدر عملکرد خط دفاعی را توی سرمان نزنید!

مدافع تیم فوتبال سپاهان: اینقدر عملکرد خط دفاعی را توی سرمان نزنید!
پایگاه خبری معدن نیوز-فرشید طالبی در مورد شایعاتی که پیرامون انتقادات مدیران باشگاه سپاهان به عملکرد بازیکنان سپاهان شنیده می‌شود می‌گوید: این مسئله اصلا صحت ندارد و اتفاقا بعد از شکست مقابل سایپا آقای رحیمی با ما صحبت کرد و بازیکنان را آرام کرد. واقعا در سپاهان هیچ مشکلی وجود ندارد و مدیران باشگاه هرگز به بازیکنان در مورد عملکردشان خرده نمی‌گیرند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-فرشید طالبی  در مورد شایعاتی که پیرامون انتقادات مدیران باشگاه سپاهان به عملکرد بازیکنان سپاهان شنیده می‌شود می‌گوید: این مسئله اصلا صحت ندارد و اتفاقا بعد از شکست مقابل سایپا آقای رحیمی با ما صحبت کرد و بازیکنان را آرام کرد. واقعا در سپاهان هیچ مشکلی وجود ندارد و مدیران باشگاه هرگز به بازیکنان در مورد عملکردشان خرده نمی‌گیرند.
به گزارش معدن نیوز وی گفت: به هرحال تیم سپاهان در دیدار با سایپا نتوانست فوتبال قابل قبولی ارائه دهد و یک یا دو نفر مقصر این شرایط نبودند. سپاهان آن انگیزه لازم را نداشت اما با این وجود ما با همین شرایط چندین موقعیت 100 درصد گل داشتیم که اگر آنها گل می‌شد، شرایط تیم عوض می‌شد. به هر حال روزی که شانس با ما یار نباشد، این اتفاقات رخ می‌دهد.
مدافع سپاهان تصریح می‌کند: قبلا هم گفته‌ام که این باخت‌ها و مساوی‌ها در ابتدای فصل خیلی خوب است چراکه با این باخت‌ها در اول فصل ما هیچ چیزی را از دست نمی‌دهیم و این تو گوشی‌های کوچک خیلی می‌تواند برای آینده به درد تیم ما بخورد.
بسیاری بر این باورند که خط دفاعی سپاهان طی هفته‌های گذشته نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و هنوز با آمادگی فاصله دارد. البته این مسئله اصلا به مذاق طالبی خوش نمی‌آید. او در پاسخ به سئوالی پیرامون انتقاداتی که در مورد خط دفاعی سپاهان مطرح می‌شود، با ناراحتی اضافه می‌کند: واقعا نمی‌دانم چرا تا یک چیزی می‌شود همه شروع می‌کنند به عملکرد خط دفاعی ایراد می‌گیرند؛ من و علی احمدی بهترین خط دفاعی آسیا را داشتیم و به سپاهان آمدیم و از یک تیم دسته دومی که به سپاهان نیامدیم که اینگونه علیه ما حرف می‌زنید.
متاسفانه امسال تا اتفاقی می‌افتد عملکرد خط دفاعی را مورد انتقاد قرار می‌دهند، مگر همان خط دفاعی اکنون در پرسپولیس نیست؟ چرا نتوانسته درخششی داشته باشد؟ وقتی در فوتبال اتفاقی می‌افتد، نباید تقصیرها را بر گردن یک نفر انداخت و باید همه تیم را مقصر دانست.
او بیان می‌دارد: قبول دارم که در بازی با سایپا تیم سپاهان بد بود و در تیمی که بد بازی می‌کند، همه بد هستند اما ما امسال واقعا تحت فشاریم و از ابتدای فصل آرامش نداریم چراکه هر روز عملکرد خط دفاعی را مورد انتقاد می‌گیرند. ما دو سال بهترین خط دفاعی آسیا شدیم اما موقعی که می‌بازیم عملکرد خط دفاعی را توی سرمان می‌زنند. قبول دارم انتظارات بالاست اما ما از یک تیم قهرمان به یک تیم قهرمان آمده‌ایم و این نیست که از یک تیم دسته اولی به سپاهان آمده باشیم.
از طالبی در مورد سهم اندک سپاهان از بازیکنان تیم ملی می‌پرسیم که او اضافه می‌کند: زمانیکه من از کوالالامپور و مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا به ایران آمدم، به راحتی مرا از تیم ملی خط زدند اما یک کلمه نگفتم چرا مرا خط زدند و حالا هم در مورد تیم ملی می‌گویم امیدوارم تیم ملی موفق باشد.
او تصریح می‌کند: وقتی دعوت نمی‌شویم چه می‌توانیم بکنیم؟ وقتی دومین بازیکن آسیا می‌شویم و ما را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند، دیگر چه انتظاری داریم؟ واقعا نمی‌دانم برای جلب نظر آقایان باید چه کنم دیگر. حتما باید با کریس رونالدو رقابت کنم و بهترین بازیکن جهان شوم تا به تیم ملی دعوت شوم!


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد