بازار سرمایه

چشم بازار طلا به نشست روز جمعه بانک مرکزی آمریکا

چشم بازار طلا به نشست روز جمعه بانک مرکزی آمریکا
پایگاه خبری معدن نیوز- با توجه به انتظار سرمایه گذاران به نتایج نشست ۳۱ آگوست بانک مرکزی آمریکا اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه در محدوده ۱۶۶۷ دلار با نوسان همراه می باشد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- با توجه به انتظار سرمایه گذاران به نتایج نشست 31 آگوست بانک مرکزی آمریکا اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه در محدوده 1667 دلار با نوسان همراه می باشد.
به گزارش معدن نیوز به نقل از رویترز، بانک مرکزی آمریکا که نرخ بره بانکی را از ماه دسامبر سال 2008 میلادی نزدیک به صفر نگه داشته و قول داده است این میزان را به منظور رونق اقتصاد این کشور تا پایان سال 2014 میلادی حفظ کند.

براساس این گزارش ، دور قبلی طرح خرید اوراق قرضه توسط بانک مرکزی آمریکا دلار را ضعیف کرد ، بازار های سهام جهانی را تقویت بخشید و به درخشندگی طلا به عنوان پناهگاهی امن و رشد بهای آن افزوده است.
 روز گذشته اونس جهانی طلا پس از چهار ماه رشد امروز به 1667 دلار و 40 سنت و هر اونس طلای آمریکا برای تحویل در دسامبر با نوسان جزئی به 1670 دلار رسیده است.

گزارش ها حاکی از این امر می باشد که ضریب اطمینان مصرف کننده آمریکا در ماه آگوست (شهریور) بر روند افزایشی طلا موثر بوده و طی نه ماه گذشته به پایین ترین سطح خود رسیده است.

این گزارش می افزاید، "نیک ترونتان" تحلیلگر ارشد فلزات گرانبها در سنگاپور پیش بینی کرده است در صورتی که برنانکه سیاست های پولی مورد انتظار سرمایه گذاران را اتخاذ نکند سطح حمایتی اونس جهانی طلا در محدوده 1630 تا 1650 دلار در نوسان خواهد بود.

بر پایه این گزارش، برنانکه رئیس بانک مرکزی آمریکا قرار است روز جمعه (31 آگوست) در نشست خود به منظور حفظ بازار در خصوص اجرای دور جدید خرید اوراق قرضه سخنرانی کند اما به احتمال زیاد وی اجرای این طرح را به ماه آینده محول خواهد کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد