بازار سرمایه

انتظار سرمایه گذاران طلا در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا

انتظار سرمایه گذاران طلا در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا
پایگاه خبری معدن نیوز- از آنجایی که سرمایه گذاران در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا و انتشار میزان نرخ بیکاری آمریکا که به ترتیب در ۶و ۷ سپتامبر برگزار می شود، نسبت به خرید طلا با احتیاط عمل می کنند اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه با ۰.۱ کاهش به ۱۶۹۲ دلار و ۳۴ سنت رسیده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- از آنجایی که سرمایه گذاران در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا و انتشار میزان نرخ بیکاری آمریکا که به ترتیب در 6و 7 سپتامبر برگزار می شود، نسبت به خرید طلا با احتیاط عمل می کنند اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه با 0.1 کاهش به 1692 دلار و 34 سنت رسیده است.

   
به گزارش معدن نیوز به نقل از رویترز، فعالیت های تولیدی در آمریکا طی سه ماه گذشته بدترین میزان خود را به ثبت رسانده است که موجب افزایش امیدواری ها نسبت به اقدام قریب الوقوع بانک مرکزی آمریکا برای تقویت اقتصاد ضعیف این کشور می شود.

براساس این گزارش، از آنجایی که اطلاعات ضعیف آمریکا بانک مرکزی این کشور را به اجرای دور جدید طرح محرکه اقتصای وادار کرده است بانک مرکزی اروپا هم در آستانه نشست روز پنج شنبه نسبت به کاهش هزینه های استقراض دولت تحت فشار قرار گرفته است.

 به گفته تحلیلگران احتمال دارد سرمایه گذاران قبل از جلسه بانک مرکزی اروپا و مهمتر از همه انتشار میزان اشتغال رشته های غیر کشاورزی آمریکا در روز جمعه نسبت به خرید طلا محتاطانه عمل کنند.

این گزارش می افزاید، بهای اونس جهانی طلا در سال جاری به نگرش بانک مرکزی آمریکا نسبت به دور جدید محرکه اقتصادی وابسته بوده است به طوری که در صورت اجرای این طرح میزان تقاضا برای خرید طلا نیز افزایش می یابد.

تحلیل تکنیکال "ونگ تائو "تحلیلگر اقتصادی رویترز حاکی از این امر می باشد که اونس جهانی طلا از نقطه هدف صعودی 1711 دلار سقوط کرده و به سطح مقاومت 1700 دلار نزدیک شده است.

گفتنی است، در بازار مبادلاتی امروز چهارشنبه اونس جهانی طلا با 0.1 کاهش به 1692 دلار و 34 سنت رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد