صنعت

هیات مدیره جدید خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان انتخاب شد

هیات مدیره جدید خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان انتخاب شد
پایگاه خبری معدن نیوز-در نشست مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران که با حضور نزیک به یکصدنفر از اعضا برگزار شد، ۹ نفر اعضای هیات مدیره و بازرس این تشکل انتخاب شدند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-در نشست مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران  که با حضور نزیک به یکصدنفر از اعضا برگزار شد، 9 نفر اعضای هیات مدیره و بازرس این تشکل انتخاب شدند.
به گزارش معدن نیوز در این نشست که نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت و  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند، 24 نفر داوطلب  عضویت در هیات مدیره این تشکل بودند که 9 نفر حائز اکثریت آرا شده و به مدت 3 سال به عضویت هیات مدیره درآمدند.
بر این اساس سید علی صدری، محسن امینی، حامد پاک طینت، امید حیدریان، ،سعید هندویی، شهرام شریف دلجویی، علیرضا قدرتی، احسان حوایی و پیمان پژوهنده به عنوان 9 نفر اصلی اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
همچنین مهدی والوزی و محمد رضا مهری نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیات مدیره انتخاب شدند.
همچنین از بین 2 داوطلب برای بازرس آقای عبدالمهدی اجلالی به عنوان بازرس اصلی و آقای آرمان خالقی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران از سال 83 فعالیت خود را به عنوان یک تشکل صنعتی آغاز و تا کنون فعالیت های شایسته ای را در عرصه صنعت بویژه در حوزه کاری صنعتگران جوان ارائه کرده است.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد