بازار سرمایه

قیمت جهانی طلا تا پایان سال ۲۰۱۴ به بیش از ۲۴۰۰ دلار خواهد رسید

قیمت جهانی طلا تا پایان سال ۲۰۱۴ به بیش از ۲۴۰۰ دلار خواهد رسید
پایگاه خبری معدن نیوز- بانک مریل لینچ آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی هر اونس طلا تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی به بیش از ۲۴۰۰ دلار خواهد رسید .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- بانک مریل لینچ آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی هر اونس طلا تا پایان سال 2014 میلادی به بیش از 2400 دلار خواهد رسید .

به گزارش معدن نیوز به نقل از رویترز، بانک مریل لینچ اعلام کرد اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی آمریکا و اروپا تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا در ماههای آینده خواهد داشت .

بر این اساس ،بانک مریل لینچ پیش بینی کرده است بانک مرکزی آمریکا تا پایان سال 2014 میلادی برنامه خریداری اوراق قرضه را ادامه خواهد داد .

بانک مرکزی آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفته است هر ماه 40 میلیارد دلار اوراق قرضه و بدهی را خریداری کند . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اجرای این برنامه از سوی بانک مرکزی آمریکا تا زمانی ادامه خواهد یافت که نرخ بیکاری این کشور به کمتر از 7 درصد برسد .

 بانک مرکزی اروپا نیز قصد دارد خریداری اوراق قرضه و بدهی کشورهای منطقه یورو را در بازار ثانویه آغاز کند . بانک مریل لینچ افزود قیمت جهانی طلا تا پایان سه ماه دوم 2013 میلادی به بیش از 2000 دلار در هر اونس خواهد رسید .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد