فولاد و آهن

رکورد شرکت فولادخوزستان در تولید آهن اسفنجی

رکورد شرکت فولادخوزستان در تولید آهن اسفنجی
پایگاه خبری معدن نیوز-شرکت فولاد خوزستان افزون بر رشد ۸ درصدی تولید شمش در شهریور، رکورد تازه ای نیز در تولید آهن اسفنجی بر جای گذاشت.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-شرکت فولاد خوزستان افزون بر رشد 8 درصدی تولید شمش در شهریور، رکورد تازه ای نیز در تولید آهن اسفنجی بر جای گذاشت.
به گزارش معدن نیوز، عبدالمجید شریفی، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب گفت: این شرکت، 321 هزارتن آهن اسفنجی در شهریور تولید کرد که رکورد مذکور، حاصل تلاش هماهنگ کارکنان و نیز افزایش بهره وری در واحدهای احیای مستقیم است.
وی افزود: در 6 ماه گذشته، یک میلیون و 826 هزارتن آهن اسفنجی در کوره های احیای مستقیم این شرکت تولید شده است.
تولید شمش این شرکت در 6 ماه نخست امسال به یک میلیون و 729 هزار تن رسید که 3 درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است.
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان درباره میزان تولید گندله سنگ آهن نیز اظهار داشت: این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور، 2 میلیون و 397 هزار تن گندله سنگ آهن تولید کرد.
بنا به این گزارش، شرکت فولاد خوزستان با تولید 3 میلیون و 200 هزار تن فولاد خام در سال 90، بیش از ظرفیت اسمی تولید داشته و زنجیره کاملی از خط تولید شمش فولاد از سنگ آهن را دارد. این شرکت علاوه بر واحد های فولاد سازی و احیای مستقیم، 2 کارخانه بزرگ گندله سازی با مجموع ظرفیت سالانه بیش از 6 میلیون تن گندله سنگ آهن را در خود جای داده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد