صنعت

پایگاه اطلاع رسانی نساجی نیوز راه اندازی شد

پایگاه اطلاع رسانی نساجی نیوز راه اندازی شد
خبرگزاری تخصصی معدن- پایگاه اطلاع رسانی نساجی نیوز با هدف انعکاس اخبار، دستاوردها و رویداد های مرتبط با صنایع نساجی، پوشاک و چرم ایران راه اندازی شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- پایگاه اطلاع رسانی نساجی نیوز با هدف انعکاس اخبار، دستاوردها و رویداد های مرتبط با صنایع نساجی، پوشاک و چرم ایران راه اندازی شد.
به گزارش معدن نیوز ، علیرضا حائری دبیر انجمن صنایع نساجی ایران با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر به روز رسانی اطلاعات واحد های صنعتی یک اصل اجتناب ناپذیر محسوب می شود و به واسطه دسترسی به این اطلاعات می توان اهداف توسعه ای در درون بنگاهها را هوشمندانه تر دنبال کرد.
وی با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی نساجی نیوز با همکاری گروهی از روزنامه نگاران مجرب بخش صنعت و معدن رسانه های کشور اداره خواهد شد افزود: در حال حاضر استنباط بسیاری از اقشار جامعه این صنعت را ورشکسته تلقی می کنند و این موضوع با واقعیت فاصله دارد.
حائری افزود: صنعت نساجی در بسیاری از کشورها به عنوان یک صنعت استراتژیک وبا ارزش افزوده بالا محسوب می شود و انجمن صنایع نساجی ایران در تلاش است تا با اتخاذ تدابیر جدید چهره واقعی این صنعت را به مسوولان، دستگاههای اجرایی ذی ربط و اقشار مختلف جامعه معرفی کند.
دبیر انجمن صنایع نساجی ایران خاطر نشان کرد: با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی نساجی نیوز مهمترین دستاوردهای این صنعت در داخل کشور، پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا، معرفی واحد ها و مدیران نمونه این صنعت در ایران ارائه خواهد شد.
وی یکی از مهمترین چالش های پیش روی این صنعت در سال های گذشته را ضعف اطلاع رسانی و عدم آشنایی بسیاری از صنعتگران داخلی با تحولات روز دنیا اعلام کرد و افزود: انجمن صنایع نساجی ایران در دوره جدید تزریق خون تازه در رگهای این صنعت مدنظر قرار داده و تمام تلاش خود را برای به روز رسانی اطلاعات و توسعه زیرساخت ها به کار خواهد بست.
حائری خاطر نشان کرد: در همین راستا این انجمن برنامه های دیگری را در دستور کار قرار داده که به تدریج زمینه های عملیاتی شدن آن را فراهم خواهد شد.
همین گزارش حاکی است، این پایگاه به آدرس www.nasajinews.com برای علاقه مندان قابل دسترسی است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد