ورزش بنگاه ها

سه بازیکن تیم فوتبال صنعت مس در اردوی تیم "ملی امید" حضور دارند

سه بازیکن تیم فوتبال صنعت مس در اردوی تیم "ملی امید" حضور دارند
پایگاه خبری معدن نیوز-سه نفر از بازیکنان تیم فوتبال "صنعت مس کرمان" در اردوی پنج روزه تیم ملی امید کشورمان حضور دارند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-سه نفر از بازیکنان تیم فوتبال "صنعت مس کرمان" در اردوی پنج روزه تیم ملی امید کشورمان حضور دارند.
علی رضا منصوریان سرمربی تیم ملی امید از روز چهارشنبه 12 مهرماه اردوی کوتاه مدت تیم  ملی را با دعوت از 20 بازیکن در کمپ تیم های ملی فوتبال کشورمان آغاز کرده است که در این بین سه بازیکن تیم فوتبال صنعت مس کرمان به نام های وحید اسماعیل بیگی،احمد زنده روح و فرزین گروسیان حضور دارند.

بازیکنان تیم ملی امید در این اردو تمرینات تاکتیکی را تحت نظر کادر فنی دنبال کردند . برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم بزرگسالان کشورمان نیز از دیگر اهداف این اردو بود که امروز خبرهایی مبنی بر لغو این بازی منتشر شد.

اما احمد زنده روح هافبک چپ پای مس کرمان که از فصل گذشته مسابقات توانست با حضور در ترکیب مس خود رابه  فوتبال ایران معرفی کند اظهار داشت: اردوی های تیم ملی امید همیشه هدفمند و با برنامه هستند.کادرفنی در اغلب اردوها برنامه های جدید و تازه ای را ارائه می دهد. امیدوارم بتوانیم با اتحاد و همدلی شرایط را برای موفقیت تیم ملی امید در مسابقات آسیایی و پس از آن مقدماتی المپیک فراهم کنیم.

زنده روح خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این فصل از مسابقات کمتر فرصت حضور در میادین را بدست آوردم از اینکه سرمربی تیم ملی امید به من اعتماد کرده و من را به اردوهای تیم دعوت میکند خوشحالم و باید از آقای منصوریان تشکر ویژه ای داشته باشم امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد وی دهم.

اما وحید اسماعیل بیگی مدافع راست تیم فوتبال صنعت مس نیز شرایط برگزاری اردوی تیم ملی امید را مساعد عنوان کرد و افزود: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ ، کادر فنی تیم ملی امید در شرایط بسیار خوبی اقدام به برپایی اردو و برگزاری تمرینات تیم ملی کرده است .

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه در تمرینات تیم ملی امید برنامه های نو و شیوه های جدید تمرینی است که کادر فنی تیم ملی در پایه  ریزی آن همواره پیشتاز و جلودار بوده است .البته برگزاری این اردوها جدا از ایجاد هماهنگی بیشتر در بین نفرات تیم ملی باعث ایجاد دوستی و رفاقت در بین بازیکنان تیم نیز می شود.

اسماعیل بیگی که از ناحیه مچ پا در تمرینات روز گذشته تیم ملی امید مصدوم شده است، گفت: فکر نمیکنم آسیب دیدگی جدی باشد اما در حال حاضر تحت نظر کادر پزشکی تیم امید فیزیوتراپی میکنم تا شرایط بار دیگر به وضعیت آرمانی و مطلوب برای بازگشت به زمین دست یابم.

اما فرزین گروسیان دروازبان سوم تیم فوتبال مس نیز در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی امید دیده میشود.وی نیز در گفت وگو با خبرنگار ما با ابراز خشحالی از حضور در بین نفرات دعوت شده به اردو، اظهار داشت: باید قبل از هرچیز از حسن اعتماد کادر فنی و به خصوص سرمربی تیم امید تشکر کنم.

وی افزود: در شرایط خیلی خوبی قرار دارم. حضور در این اردو نیز موجب شد تا از نظر روحی در شرایط ایده آلی قرار گیرم امیدوارم توانسته باشم  با عملکردم پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی تیم داده باشم. البته پیش از این نیز در بین ملی پوشان ردهای سنی نوجوانانو وجوانان حضور داشته ام اما دعوت به اردوی تیم ملی امید انگیزه ام را برای ادامه کار دو چندان کرد.

وی شرایط اردوی تیم ملی امید را رضایت بخش دانست و عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولان و تلاش و برنامه ریزی کادر فنی و بازیکنان موفقیت را برای فوتبال ملی کشورمان در رده سنی امید پس از سالها در مسابقات مختلف به ارمغان آرویم.

گفتنی است اردوی تیم ملی امید کشورمان از 12 مهرماه به مدت 5 روز درمحل هتل المپیک در حال برگزاری است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد