بازار سرمایه

تداوم نوسان قیمت طلا در بازارهای جهانی

تداوم نوسان قیمت طلا در بازارهای جهانی
پایگاه خبری معدن نیوز- قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه با رشد ۳ دلارو ۲۰ سنتی در محدوده ۱۷۲۳ دلار و۱۹ سنت داد و ستد شده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه با رشد 3 دلارو 20 سنتی در محدوده 1723 دلار و19 سنت داد و ستد شده است.

به گزارش معدن نیوز به نقل از رویترز ، نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی جهان تاثیر منفی زیادی بر قیمت طلا در روزهای گذشته داشته است .

بر این اساس، کاهش ارزش سهام در بازارهای مالی جهان سرمایه گذاران را به سوی خرید بیشتر طلا و دلار سوق خواهد داد . با توجه به در پیش رو بودن فصل جشنهای بزرگ در کشورهای مختلف جهان و کاهش قیمت طلا در روزهای گذشته، به نظر می رسد قیمت طلا سطح مقاومتی 1700 دلار را حفظ خواهد کرد .

این گزارش می افزاید، قیمت هر اونس طلا امروز با 3.20 دلار افزایش نسبت به روز جمعه به بیش از 1723.19 دلار رسیده است . قیمت طلا اوایل اکتبر به بیش از 1795.69 دلار رسیده بود که این بالاترین رکورد در یازده ماه اخیر به شمار می رود .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت طلا در روزهای آینده به کمتر از 1700 دلار در هر اونس نخواهد رسید . قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک آمریکا نیز برای تحویل در ماه دسامبر به 1724.50 دلار رسیده است این در حالی است که قیمت طلا سپتامبر گذشته به بیش از 1920 دلار رسید .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد