بانک و بیمه

برگزاری مراسم عید غدیرو سالگرد ۱۳ آبان با حضور مهندس دانیالی در مدرسه راهنمایی شهدای بانک صنعت و معدن

برگزاری مراسم عید غدیرو سالگرد ۱۳ آبان با حضور مهندس دانیالی در مدرسه راهنمایی شهدای بانک صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز-مراسم بزرگداشت عید سعید غدیرخم و سالگرد ۱۳ آبان ، روز دانش آموز با حضور مهندس دانیالی ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در مدرسه راهنمایی شهدای بانک صنعت و معدن برگزار شد .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-مراسم بزرگداشت عید سعید غدیرخم و سالگرد 13 آبان ، روز دانش آموز با حضور مهندس دانیالی ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در مدرسه راهنمایی شهدای بانک صنعت و معدن برگزار شد .

به گزارش معدن نیوزبه نقل از روابط عمومی بانک صنعت ومعدن در این مراسم ، مهندس دانیالی به بیان تاریخچه کوتاهی از مناسبت 13 آبان پرداخته و گفت : در روز 13 آبان سال 1342 بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم پهلوی به ترکیه تبعید شده و به این ترتیب نخستین جرقه های انقلاب زده شد .

وی افزود : رویداد بزرگ دیگری که به این تاریخ گره خورده تجمع اعتراض دانش آموزان علیه نظام سابق در سال 1357 است که با شلیک گاز اشک آور و حمله نظامی روبرو شده و به خون کشیده شد.

مهندس دانیالی درادامه بیان داشت : ابعاد فاجعه روز 13 آبان سال 1357و شهادت دانش آموزان انقلابی چنان بود که وزیرعلوم و سپس اعضای دولت وقت مجبور به استعفا شدند.

بنابه گفته مدیرعامل بانک صنعت ومعدن آرمان این دانش آموزان در سه شعاراستقلال آزادی وجمهوری اسلامی تجلی کرده و وظیفه مانیز در حال حاضرصیانت از همین آرمانهاست.

وی در تشریح آرمان استقلال گفت: استقلال به معنای قطع وابستگی، خوداتکایی و خودکفایی است و دانش آموزان برای رسیدن به این آرمان بزرگ باید به خودباوری رسیده و درسنگر علم و عمل و موفقیت بیشتر کوشا باشند.

مهندس دانیالی موفقیت تحصیلی دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهدای بانک صنعت ومعدن را موجب افتخار این بانک دانست و تصریح کرد : یادمان نرود که ما وارثان چه بزرگوارانی هستیم ، کسانی که در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد