فولاد و آهن

صادرات ۵۰۰ هزار تن اسلب و ۳۹۰ هزار تن بلوم و بیلت توسط فولاد خوزستان در ۸ ماهه اول امسال

صادرات ۵۰۰ هزار تن اسلب و ۳۹۰ هزار تن بلوم و بیلت توسط فولاد خوزستان در ۸ ماهه اول امسال
پایگاه خبری معدن نیوز- فولاد خوزستان با نماد"فخوز" در ماه گذشته ۷ هزار و ۱۹۹ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال انواع محصول را به فروش رساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده 14 هزار و 472 میلیارد ریال گزارش وضعیت تولید و فروش یک ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال را منتشر کرد.

فولاد خوزستان در آذر ماه 853 هزار و 152 تن انواع محصول تولید کرد و موفق به فروش 7 هزار و 200 میلیارد ریال انواع محصول شد.

گندله فولاد خوزستان در ماه گذشته بیش از 539 هزار تن تولید شد و در صدر تولیدات این مجموعه قرار گرفت. این شرکت همچنین در آذر ماه نزدیک به 126 هزار تن اسلب و 188 هزار تن بلوم و بیلت تولید کرده بود.

 فولاد خوزستان در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال نیز 7 میلیون و 648 هزار و 284 تن انواع محصول را به تولید کرد که گندله با تولید بیش از 4 میلیون و 800 هزار تن بیشترین حجم تولید این شرکت را در مدت مورد بررسی داشت. تولید اسلب فولاد خوزستان در مدت مذکور یک میلیون و 25 هزار تن و بلوم و بیلت یک میلیون و 790 هزار تن بود.

همچنین این شرکت در 9 ماهه امسال بیش از 47 هزار و 315 میلیارد ریال انواع محصول را فروخته است.

گفتنی است، حجم فروش گندله فولاد خوزستان نزدیک به 235 هزار تن، اسلب فروش داخلی 497 هزار تن، اسلب صادراتی بیش از 499 هزار تن، بلوم و بیلت صادراتی یک میلیون و 475 هزار تن و بلوم و بیلت داخلی نزدیک به 390 هزار تن بود. 

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد