فولاد و آهن

یک عضو هیات مدیره انجمن فولاد بیان کرد:

افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در معادن سنگ آهن

افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در معادن سنگ آهن
پایگاه خبری معدن نیوز-یک عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به اینکه سود در معدن بیشتر از سود در صنایع معدنی است افزود: یک فعال معدنی در در ۵ تا ۶ ماه می تواند به اصل سرمایه خود دست یابد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-یک عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به اینکه سود در معدن بیشتر از سود در صنایع معدنی است افزود: یک فعال معدنی در در 5 تا 6 ماه می تواند به اصل سرمایه خود دست یابد.
به گزارش معدن نیوز، نوید ایزدپناه افزود: به همین علت تقاضا برای سرمایه گذاری در سنگ آهن بیشتر شده است و این تقاضا فرصت مناسبی برای توسعه صنعت فولاد کشور به شمار می رود.
وی گفت: سرمایه گذاری ها در حوزه معدن کشور بیشتر از سرمایه گذاری ها در فولاد خام بوده از همین رو باید بیش از گذشته به صنعت فولاد توجه کرد تا سرمایه گذاری در این حوزه به تناسب صورت گیرد.
وی اضافه کرد: البته تعرفه های گمرکی نیز در جذب سرمایه گذاری ها به سمت معدن و سنگ های معدنی موثر است زیرا کسانی که در کار معدن فعال هستند به راحتی می توانند سنگ های معدنی به ویژه سنگ آهن را با قیمت بالا به فروش برسانند و سود زیادی کسب کنند.
ایزدپناه گفت: سرمایه گذاری ها در بخش اکتشاف معادن نیز مناسب بوده؛ به گونه ای که هم اکنون برای تولید 15 سال آینده کشور اکتشاف انجام شده است.
وی به برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی نیزاشاره کرد و گفت: این همایش و نمایشگاه آن فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی های بخش معدن و صنایع معدنی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در پایان به موضوع صادرات قراضه اشاره کرد و گفت: از زمانی که عوارض مناسب برای صادرات قراضه وضع شد این موضوع محدود و کنترل شد به گونه ای که صادرات قراضه به کمترین مقدار رسیده است.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد