آلومینیوم و مس

معاون برنامه ریزی توسعه شرکت ملی مس ایران:

کرمان آماده جذب سرمایه گذار و پیمانکاران عملیات حفاری

کرمان آماده جذب سرمایه گذار و پیمانکاران عملیات حفاری
پایگاه خبری معدن نیوز-معاون برنامه ریزی توسعه شرکت ملی مس ایران با اشاره به بهره گیری از ۱۷ پروانه اکتشاف در استان کرمان، گفت: شرکت ملی مس آمادگی کامل برای جذب پیمانکاران و سرمایه گذاران حوزه عملیات حفاری در استان کرمان را دارد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-معاون برنامه ریزی توسعه شرکت ملی مس ایران با اشاره به بهره گیری از 17 پروانه اکتشاف در استان کرمان، گفت: شرکت ملی مس آمادگی کامل برای جذب پیمانکاران و سرمایه گذاران حوزه عملیات حفاری در استان کرمان را دارد.
به گزارش معدن نیوز، نصرت خوش نیاز در جلسه هم اندیشی اکتشافات و پروژه های این شرکت در استان کرمان که با حضور استاندار و نیزرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان  برگزار شد، گفت: سهم استان کرمان از کل پروانه های اکتشاف شرکت ملی مس ایران 20 درصد است.
وی با بیان اینکه بیشترین توان شرکت در حوزه اکتشافات معطوف به استان کرمان است، افزود: تقریبا تمامی دستگاه ها و پیمانکاران مطرح عملیات حفاری در کشور به کار گرفته شده اند اما همچنان با مشکل کمبود ماشین آلات حفاری مواجه هستیم.
خوش نیاز با اعلام اینکه شرکت ملی مس ایران آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذاران و پیمانکاران حوزه عملیات حفاری در استان کرمان را دارد ، افزود: تا کنون 99 هزار متر مربع در استان کرمان عملیات حفاری جهت اکتشاف معدن صورت گرفته است.
استاندار کرمان نیز در این جلسه ایجاد صنایع پائین دستی مس به منظور افزایش ارزش افزوده بالاتر و تولید ثروت در استان کرمان و همچنین استفاده از نیروهای بومی جهت اشتغال در معادن اکتشافی هر منطقه را خواستار شد.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد