ورزش بنگاه ها

یک امتیاز تا قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

یک امتیاز تا قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال
پایگاه خبری معدن نیوز- خانواده ورزش شرکت مس در آستانه ثبت یکی از بزرگ‌ترین افتخارات خود در سال‌های اخیر قرار دارد و تیم فوتسال مس سونگون با کسب یک امتیاز دیگر از دو بازی پیش‌روی خود، جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را از آن خود می‌کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تیم فوتسال مس سونگون که در سال‌های اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عناوین سومی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر از از آن خود کرده بود، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با کسب نتایج عالی و قرار گرفتن بر روی نوار پیروزی‌های متوالی، اکنون در آستانه قهرمانی زودهنگام این رقابت‌ها قرار دارد.

در دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال مس سونگون با کسب 59 امتیاز از 24 بازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی تیم تاسیسات دریایی 6 امتیاز اختلاف دارد.

مس سونگون که در بازی این هفته خود موفق شد تیم مقاومت البرز را در تبریز با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد، حالا با کسب یک امتیاز از دو بازی باقی‌مانده تا پایان فصل، جشن قهرمانی خود را برگزار می‌کند. این قهرمانی در صورتی که تیم تاسیسات دریایی نیز نتواند در دو بازی پیش رو به پیروزی برسد برای تیم مس سونگون به دست خواهد آمد.

فوتسالیست‌های مس سونگون در بازی این هفته خود روز جمعه پانزدهم دی‌ماه در اصفهان میهمان تیم گیتی‌پسند خواهند بود که می‌توانند قهرمانی خود را در این بازی مسجل کنند و جشن قهرمانی خود را روز جمعه 22 دی‌ماه در آخرین بازی فصل برابر شهروند سازی در تبریز و برابر هواداران خود باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنند.

تیم فوتسال مس سونگون که با این قهرمانی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ورزشی خانواده مس در کشور را ثبت خواهد کرد، با کسب این جام نماینده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده نیز خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد