آلومینیوم و مس

غول مس لهستان به فعالیت معدنکاری در کانادا می پردازد

غول مس لهستان به فعالیت معدنکاری در کانادا می پردازد
خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت معدنکاری مس لهستانی KGHM پس از توافقنامه ای برای ایجاد یک شرکت مشترک با شرکت کانادایی معدنکاری و اکتشاف آباکوس مصمم به آغاز استخراج مس و طلا در کاناداست.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت معدنکاری مس لهستانی KGHM پس از توافقنامه ای برای ایجاد یک شرکت مشترک با شرکت  کانادایی معدنکاری و اکتشاف آباکوس مصمم به آغاز استخراج مس و طلا در کاناداست.
به گزارش معدن نیوز بر اساس این توافقنامه، شرکت مشترک حاصله اکتشاف منطقه 8000 هکتاری معدن 503 میلیون تنی مس و طلای آجاکس متعلق به آباکوس را بر عهده خواهد گرفت. توافقنامه های مربوط به شرکت مشترک یاد شده مقرر می دارند که شرکت لهستانی KGHM 51 درصد از سهام آن را تملک خواهد کرد و 37 میلیون دلار آمریکا در آن سرمایه گذاری خواهد نمود. از سوی دیگر، آباکوس ضمن برخورداری از حقوق معدن باقیمانده سهام را تصاحب می نماید. مدیر بخش ریسک شرکت لهستانی، آقای مارسین موستووی به عنوان مدیر عامل شرکت مشترک منصوب شده و آقای آندره پولر مدیر عملیاتی شرکت آباکوس نیز در سمت مدیر عملیاتی شرکت مشترک فعالیت خواهد نمود. آقای جیم اکسل مدیر عامل آباکوس گفت که،" با تأسیس این شرکت مشترک و تأمین ساختار مالی لازم آن، ما می توانیم در حال حاضر نیروی کارشناسی دو شرکت را برای توسعه پروژه آجاکساز طریق مطالعه امکان سنجی به کار ببریم و منابع معدن را برای به حداکثر رساندن درآمدهای معدن گسترش دهیم." او گفت که هم اکنون ما قصد داریم فوراً دیگر محلهای مس را به شرکت مشترک خود ارائه دهیم و به ارزیابی آنها برای تعیین عملیاتی بودن آنها بپردازیم تا از این راه فرصتهای مالی بیشتری را برای سهامدارانمان مهیا سازیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد