بانک و بیمه

برگزاری گردهمایی مدیران شبکه بانک صنعت و معدن

برگزاری گردهمایی مدیران شبکه بانک صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز-دومین گردهمایی مدیران شبکه بانک صنعت و معدن در سال جاری با حضور مهندس دانیالی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره ، معاونین ، مدیران و رؤسای ادارات و شعب این بانک برگزار شد .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-دومین گردهمایی مدیران شبکه بانک صنعت و معدن در سال جاری با حضور مهندس دانیالی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره ، معاونین ، مدیران و رؤسای ادارات و شعب این بانک برگزار شد .
به گزارش معدن نیوز به نقل ازروابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این گردهمایی مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تکیه بر اهمیت خرد جمعی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای دستیابی به اهداف سازمانی افزود : یکی از ویژگی های سازمان سالم ، جریان مناسب اطلاعات است ، این امر موجب می شودکه همه اعضاء از پائین ترین تا بالاترین سطوح برای رسیدن اهداف سازمانی به مدیریت کمک کنند .
 دانیالی در ادامه ، اصل مشتری مداری را مورد اشاره قرارداد و تأکید کرد که شعب بانک باید با بهره گیری از دانش بانکی و روش های مناسب به مشتریان کمک کنند تا دچار مشکلاتی نظیر داشتن چک برگشتی نشده و در فهرست مشتریان بدحساب ، قرار نگیرند .
وی تصریح کرد : اگر بانک صنعت ومعدن در رتبه بندی سال جاری سازمان مدیریت صنعتی یکی از صد شرکت برترکشور شناخته شده است، این امرمرهون تلاش یکایک همکاران بانک بوده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت منابع این بانک در سال جاری 96 درصد رشد داشته است لذا همه بخش های بانک باید تلاش کنند تا در روزهای پایانی سال شاهد کاهش منابع یاد شده نباشیم.
وی ضمن اعلام این خبر که در روزهای اخیر طرح های فولاد ارفع و شیشه اردکان که توسط جناب آقای احمدی نژاد ، رئیس جمهور محترم کشورمان افتتاح شد، توسط بانک صنعت ومعدن تأمین اعتبار شده لذا نقش بانک را در توسعه صنعتی کشور بسیار چشمگیر توصیف نمودند.
مهندس دانیالی در تشریح این موضوع به تأمین اعتبار 19 طرح نیروگاهی در مناطق محروم کشور و منجمله نیروگاه 500 مگاواتی کهنوج اشاره کرده و افزود : بانک صنعت ومعدن بزرگترین طرح تولید اتیلن در دنیا - یعنی طرح پتروشیمی کاویان – را تأمین اعتبار کرده و 52 طرح پتروشیمی با اعتباری بیش از 2 میلیارد دلار را دردست انجام دارد .
ایشان بیان داشت 38 درصد طرح های سیمانی ، 33 درصد طرح های فولادی و 58 درصد طرح های کاشی کشور در سال های اخیر توسط بانک صنعت ومعدن تأمین اعتبار شده است .
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن دریافت جایزه مدیریت سلامت اداری به عنوان بانک پیشرو ، دریافت گواهی اهتمام به تعالی نظام پیشنهادها از دهمین همایش نظام پیشنهادها وکسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ( مطابق با استاندارد Iso 9001: 2008) درتمامی فرایندهای اعطای تسهیلات را از افتخارات این بانک درسال گذشته ذکر کرد.
وی گفت : در زمینه CORE BANKING این بانک به موفقیت های زیادی دست یافته و برای تکمیل فرایندهای آن نیاز است که همه بخش های بانک به طور مستمر و مؤثر با مدیریت سیستم ها همکاری کنند.
مهندس دانیالی آموزش همکاران را حائز اهمیت دانسته و افزود : آموزش موجب افزایش سرعت تصمیم گیری ، اعتماد به نفس و دقت همکاران خواهد شد.
ایشان با اشاره به شرایط مشتریان در آخر سال ، سعه صدر و پاسخگویی مسئولانه به مشتریان را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد : ارباب رجوع همان جانشین خدا هستند که در قرآن نیز به آن اشاره شده است ، مبادا که به او بی احترامی کنیم .
در بخش دیگر از این گردهمایی آقایان نعمت الهی و فرحی از اعضای هیأت مدیره بانک در خصوص حوزه های تخصصی مرتبط از جمله ارزیابی طرحها و اعتبارات، نظارت بر طرحها و وصول مطالبات، برنامه ریزی، مالی و منابع انسانی مواردی را مطرح و از تمامی مدیران و رؤسای شعب درخواست نمودند فعالیت های خویش در جهت بهبود عملکرد بانک در حوزه های یاد شده را طی روزهای باقیمانده تا پایان سال افزایش داده ، به نحوی که شاخصهای عملکردی بانک در مقایسه با سال گذشته از رشد مناسب تری برخوردار شود.
درادامه گردهمایی کارگروههای مختلف تخصصی بانکی به ارائه گزارش در جهت حل مشکلات و ارائه پیشنهاد به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات به مشتریان و کارآفرینان بنگاههای صنعتی خود پرداختند.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد