فولاد و آهن

در ماه فوریه 2013؛

واردات فولاد تکمیل شده به اتحادیه اروپا افزایش یافت

واردات فولاد تکمیل شده به اتحادیه اروپا افزایش یافت
پایگاه خبری معدن نیوز-بر اساس گزارش انجمن فولاد اروپا (EUROFER) در ماه فوریه سال جاری، واردات فولاد تخت به اتحادیه اروپا به ۱.۳۳۱ میلیون تن و واردات فولاد طویل به این منطقه به ۲۵۴ هزار تن رسید.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-بر اساس گزارش انجمن فولاد اروپا (EUROFER) در ماه فوریه سال جاری، واردات فولاد تخت به اتحادیه اروپا به 1.331 میلیون تن و واردات فولاد طویل به این منطقه به 254 هزار تن رسید.
به گزارش معدن نیوز، بر این اساس، کل واردات فولاد تکمیل شده به اتحادیه اروپا در ماه فوریه در حدود 1.589 میلیون تن بوده که نسبت به ماه گذشته 6.44 درصد افزایش و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود 36.16 درصد رشد یافته است.
حجم واردات فولاد تخت به اتحادیه اروپا در ماه فوریه از زمان ماه جولای 2011 (که حجم واردات این محصول بالغ بر 1.522 میلیون تن بود) تاکنون بی‌سابقه بوده است. از سوی دیگر، واردات فولاد طویل در مدت مذکور نسبت به فوریه 2012 به میزان کمی کاهش یافت و این در حالی است که واردات این محصولات در ماه ژانویه 2013 در مقایسه با ژانویه 2012 در حدود 10 درصد افزایش یافته بود.
طی دو ماه نخست سال جاری، شرایط واردات تقریباً مشابه بوده است بطوریکه واردات فولاد تخت در حدود 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یافته و واردات فولاد طویل نیز در مقایسه با سال گذشته نوسان کمی داشته است.
کل واردات فولاد تکمیل شده به اتحادیه اروپا طی دو ماه نخست سال جاری در حدود 3,074,000 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال 2012 بالغ بر 36.44 درصد رشد یافته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد