اخبار استان ها

طی سال گذشته:

تشکیل بیش از ۷ هزار پرونده تخلف صنفی در خراسان شمالی

تشکیل بیش از ۷ هزار پرونده تخلف صنفی در خراسان شمالی
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گفت: سال گذشته در استان خراسان شمالی تعداد ۷هزارو۴۶۰فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی  گفت: سال گذشته در استان خراسان شمالی تعداد 7هزارو460فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است .
به گزارش معدن نیوز سیدابراهیم حسینی ارزش ریالی پرونده های مذکور را 46میلیارد و 23میلیون ریال برشمرد و افزود : اجرای طرح شبکه بازرسی و نظارت مردمی برای جلوگیری از قاچاق کالا ،تشکیل انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تمامی شهرهای استان  و تفویض کامل اختیار بازرسی و نظارت برواحدهای صنفی به تشکلهای صنفی در راستای کاهش تصدیهای موجود از جمله اقدامات صورت گرفته سازمان طی سال گذشته است.
دریافت تعداد 4هزارو 726مورد گزارشات مردمی و ناظران افتخاری از تخلفات اقتصادی صورت گرفته در سطح بازار استان و رسیدگی به  آنها و کشف و  تنظیم پرونده تعداد 2هزارو 570مورد از این گزارشات و نیز انجام تعداد هزارو232مورد بازرسی در حوزه کالاهای قاچاق و تشکیل تعداد 82 پرونده تخلف با ارزش ریالی بیش از 450 میلیون ریال از دیگر فعالیتهای سال گذشته این سازمان به شمار می رود.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی اضافه کرد :همچنین این سازمان  در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری در اعزام و پذیرش هیاتهای تجاری ،بازاریابی (اعزام دوهیات تجاری بازاریابی به کشورهای تاجیکستان و عراق و پذیرش سه هیات تجاری بازاریابی از کشورهای تاجیکستان و پاکستان و چین )شد.
به گفته وی  همچنین کسب رتبه برتر کشوری در امر تنظیم بازار مرغ طی شش ماهه اول سال 91از طریق انعقاد تفاهم با تولیدکنندگان مرغ استان و تامین کامل نیاز بازار به مرغ گرم با قیمت 4700تومان ( در مقایسه با سایر استانها) ، کسب رتبه برتر کشوری در زمینه ارزیابی عملکرد طرح نظارتی نوروز 91و موفقیت در زمینه کسب رتبه های اول و دوم کشوری در ارزیابی عملکرد ناظران افتخاری از دیگر افتخارات سال گذشته این سازمان بوده است

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد