فولاد و آهن

برنامه های کاهش وابستگی به ماشین آلات معدنی

برنامه های کاهش وابستگی به ماشین آلات معدنی
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از برنامه ریزی برای تشکیل شرکت و هلدینگ با مشارکت ۵۱ درصدی بخش خصوصی برای تولید ماشین آلات معدنی و صنایع معدنی به منظور کاهش وابستگی های این بخش خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از برنامه ریزی برای تشکیل شرکت و هلدینگ با مشارکت 51 درصدی بخش خصوصی برای تولید ماشین آلات معدنی و صنایع معدنی به منظور کاهش وابستگی های این بخش خبر داد.
به گزارش معدن نیوز آقای امینی در نشست خبری با بیان اینکه در 7درصد کشور اکتشافات معدنی انجام شده است ، گفت: برای رساندن این عدد به حدود 60 درصد به بیمه تخصصی در معدن و صنایع معدنی نیاز داریم.
وی افزود: در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک هلدینگ بیمه با همکاری شرکت تضمین سرمایه گذاری های معدنی هستیم.
امینی با اشاره به واردات حدود 5 میلیارد دلاری فولاد و صادرات دو و نیم میلیارد دلاری مواد خام فولادی گفت: اگر تولید فولاد در کشور مدیریت نشود در سالهای آینده 12 میلیارد دلار حذف منفعت خواهیم داشت.
امینی گفت : برای هفت طرح فولادی که از گذشته متوقف مانده بود ، حدود دو میلیارد دلار سرمایه برای افزایش تولید فولاد در نظر گرفته شده است که تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد