بازار سرمایه

کارشناس ارشد اقتصادی :

قیمت طلا در کوتاه مدت بین ۱۷۰۰ تا ۱۷۳۰ دلار در نوسان خواهد بود

قیمت طلا در کوتاه مدت بین ۱۷۰۰ تا ۱۷۳۰ دلار در نوسان خواهد بود
پایگاه خبری معدن نیوز- یک کارشناس ارشد اقتصادی پیش بینی کرده است قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین ۱۷۰۰ تا ۱۷۳۰ دلار در نوسان خواهد بود .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- یک کارشناس ارشد اقتصادی پیش بینی کرده است قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1700 تا 1730 دلار در نوسان خواهد بود .
به گزارش معدن نیوز به نقل از ماین وب، قیمت جهانی طلا طی هفته گذشته با بیشترین کاهش از ابتدای ماه نوامبر روبه رو شده است . قیمت جهانی طلا روز جمعه نیز به کمتر از 1720 دلار در هر اونس رسیده است .

براساس این گزارش، ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به بن بست مالی در آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا داشته است .

بر این اساس، قیمت طلا روز چهارشنبه گذشته نیز به کمترین حد خود در ده روز اخیر رسید و به کمتر از 1705 دلار در هر اونس کاهش یافت .

این گزارش می افزاید، به اعتقاد کارشناسان اقتصادی تا زمانی که وضعیت مذاکرات کنگره و دولت آمریکا در خصوص بن بست مالی این کشور روشن نشود قیمت طلا از 1730 دلار در هر اونس فراتر نخواهد رفت .

 اگر کنگره و دولت آمریکا نتوانند به توافق نهایی برای پایان دادن به بن بست مالی دست یابند اقتصاد این کشور بار دیگر با رکود روبه رو خواهد شد .

چن مین کارشناس ارشد اقتصادی تاکید کرد: به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1700 تا 1730 دلار در نوسان خواهد بود . سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران وضعیت اقتصادی آمریکا هستند .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد